Oglašavanje na društvenim mrežama
Područje društvenih mreža specifično je i svakako dinamično tržište i zajednica korisnika sa brojnim mogućnostima.
Korištenjem društvenih mreža odvija se interakcija sa ostalim korisnicima i kupcima koji traže informaciju o željenom proizvodu i usluzi što opet ovisi o specifičnosti niše u kojoj se nalazite. Ovo je područje u kome ne postoje ili nisu definirana stroga pravila, osim manjih zajednica okupljenih po forumu. Oglašavanje na društvenim mrežama pruža vam novi digitalni medij oglašavanja, a svaku aktualnu novost nastojimo prezentirati našim kljentima kako bi dobili potpunu sliku, prednosti i mane za strateško oglašavanje.
Tko kaže da ne koristi društvene mreže, slobodno ga pitajte-jeste li možda provjerili i vašu konkurenciju?
Svakodnevno raste broj blogera i alata preko čijih metoda oglašavanja kompanije prezentiraju informaciju široj zajednici i ostalim korisnicima, tako da je razumjevanje prednosti i mogućnosti društvenih mreža značajna poslovna aktivnost. Najpopularnije takve platforme i servisi su Facebook, YouTube,LinkedIn, Twitter, Google+, MySpace, Digg, Delicious, StumbleUpon, Reddit,NowPublic itd.
Prednosti korištenja i oglašavanja na društvenim mrežama
Jedna od najznačajnijih prednosti korištenja i oglašavanja na servisima koje nude društvene mreže svakako je stvaranje odnosa sa novim korisnicima koji nemaju informaciju o vašim proizvodima ili uslugama koje nastojate prodati.Ukoliko želite da ljudi kupuju ili koriste vaše proizvode i usluge a ne samo razgovaraju o njima naša preporuka je stvaranje odnosa i podrške za određeni servis ili uslugu.
Nema komentara:
Objavi komentar