četvrtak, 12. srpnja 2012.

SEO.hr blog


SEO.hr blog

Link to SEO.hr blog

Posted: 11 Jul 2012 11:10 PM PDT
Koliko rečenica je dovoljno napisati u članku da bi bio "dovoljno dugačak" ili "unique" za Google? Većina bi rekla što više to bolje. Barem nekoliko paragrafa? Evo što kaže sam Google ili točnije Matt Cutts: In addition to address and contact information, 2 or 3 sentences about what is unique to that location and they should be fine. Ukoliko se sjetite samih RSS agregatora, koji su nekako nestali, prilično su se dobro rangirali, no njihov problem nisu bili prekratki članci, već kratki i kopirani dijelovi tuđih članaka. Sada znamo da dužina ne igra glavnu ulogu već da li članak nosi nešto novo ili ne, makar u 2 ili 3 rečenice: Those other sites are not bringing additional value. While they're not duplicates they bring nothing new to the table. Kompletan intervju sa Matt Cuttsom možete pronaći na StoneTemple.com.

Nema komentara:

Objavi komentar