VAŠA PREZENTACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

subota, 29. rujna 2012.

SEO.hr blog


SEO.hr blog

Link to SEO.hr blog

Posted: 28 Sep 2012 02:05 AM PDT
Google već neko vrijeme itekako radi na implentiranju i razvoju Google Knowledge Grapha i svih ostalih mjerila koja su fokusirana na osobu umjesto na domenu ili brand. To sve već možete primijetiti i na google.hr gdje vam se već neko vrijeme prikazuju autori određenog sadržaja slikom, brojem pratitelja na Google+ te linkom na Google+ profil. Sve češće i češće možete primjetiti testiranja na tu temu u rezultatima pretraživanja, npr. opcija related people te primjeri informacija koje bi Google ubuduće mogao davati o vama, . Mnoge od tih opcija već su sada dostupne na google.com, a kod nas je samo pitanja vremena kada će se pojaviti. Nedavno su i osvježili i Structured Data Testing Tool (bivši Rich Snippets Tool) koji sadrži detaljne upute kako HTML-om obogatiti vlastite rezultate pretraživanja. Sve se okreće prema osobi koja stvara sadržaj i to nam je Google upravo potvrdio u ovom primjeru. Hoćete li implementirati author tag na svoje stranice? Hoće li implementirati sve ostale HTML tagove koji će kvalitetnije prikazivati vaš sadržaj u besplatnim rezultatima pretraživanja? Hoćete li još uvijek ignorirati Google+? Domene koje će sadržavati sve navedeno sa vremenom će imati sve više i više autoriteta i sve bolji i bolji rejting. Svi koji se budu "skrivali" u konačnici bi mogli izgubiti mrvicu rejtinga, a sa vremenom možda čak i više. Trenutno gdje god dođete svi servisi mjere vaš autoritet. Na isti način Google mjeri vaš već godinama. Jednostavno morate početi raditi na autoritetu sebe kao osobe koja kreira sadržaj ukoliko ćete htjeti vodeće pozicije u rezultatima pretraživanja Googlea. Autoritet domene je dosad bio jedan od najbitnijih faktora za rangiranje. Sada već imamo i autoritet osobe koji bi sa vremenom mogao biti još i bitniji.

Nema komentara:

Objavi komentar