VAŠA PREZENTACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

petak, 20. lipnja 2014.

Dvije edukacije: Kako natjerati medije da nas primijete? & Što svaki EU projekt mora imati?


ZA 23.09. DVIJE EDUKACIJE: 'Kako natjerati medije da nas primijete' (seminar) & 'Što svaki EU projekt mora imati' (seminar + radionica) 

Dočekajte prvi dan jeseni na jednoj od dvije ponuđene edukacije ovisno o orjentaciji Vašeg posla ili pogledajte sve edukacije koje pripremamo za Vas za ovu jesen na online prijavnici.
Odaberite, prijavite se, rezervirajte svoje mjesto u klupama ispred TOP5 predavača koji spremaju za Vas edukativno - praktična predavanja u malim grupama do 5 polaznika. 

SEMINAR:
Kako natjerati medije da nas primijete

SEMINAR + RADIONICA:
Što svaki EU projekt mora imati

Edukacija 'Kako natjerati medije da nas primijete' sastoji se od 5 školskih sati u kojima predavač uči o medijima u Hrvatskoj, daje inside pogled u ono što urednici i novinari sada trebaju i traže od objava za medije od tvrtki.

 Vježbamo konkretno kroz praktičan rad kako napisati objavu za medije koja je zanimljiva medijima, kako održavati kontakt s ljudima iz medija, što je korisno za prodaju, što pak za imidž tvrtke/vlasnika, što za podizanje kredibiliteta i sl. Idealno za mala i srednja poduzeća koja nemaju sredstva za PR agencije, a žele biti prisutni u medijima.

 Predavač Bruno Blumenschein proglašen je TOP5 predavačem anonimnim glasovanjem publike na nedavno završenoj konferenciji Web::INDUSTRIJA 2014 - Carstvo privlačnog sadržaja gdje je primio sve pohvale za svoj nastup i pristup temi s profesionalne strane, ali i one ljudske, kroz humor koji nam je svima tako potreban.

 Bruno inače pomaže poduzećima da naprave kvalitetniju marketinšku strategiju, modernizaciju promocije i poslovanja. Trenutno je i savjetnik za nekoliko poduzeća na području marketinga i odnosa s javnošću.

Trajanje: 5 školskih sati

Datum: utorak, 23. rujna 2014.

Vrijeme: 9:30 - 13:30 h

Mjesto održavanja: VMD poslovni centar, Vukovarska 269D, 6. kat (Offspace uredi), Zagreb

Edukacija se održava isključivo u maloj grupi pa požurite s prijavama i osigurajte odmah svoje mjesto.

Prijavite se ispunjavanjem ove online prijavnice ...

ONLINE PRIJAVA

... ili na telefon:

099/514-0-415

Ova edukacija sastoji se od dva dijela, a održava se kroz cijeli dan; 'Što svaki EU projekt mora imati, osnovni termini prijave EU projekta', a u nastavku edukacije istoga dana slijedi radionica 'Razrada kratkog koncepta projekta za EU natječaje.' 

Kroz praktične primjere, prezentacijom i velikim osobnim iskustvom predavača u području pripreme i provedbe EU projekata nastojati će se polaznicima prikazati najvažnije elemente sustava financiranja EU fondovima i projekata koje financira EU.

 U praktičnom dijelu radionice uzeti će se primjeri recentnih otvorenih natječaja za financiranje i u grupnom radu doći do osnovnih koncepata projekatne ideje koja je osnova za daljnji razvoj projektnih aplikacija i proračuna projekata. 

 Teme cjelodnevnog seminara i radionice:

  • Što to projekt čini „EU projektom“?
  • Koji su osnovni elementi svakog EU projekta?
  • Koji su primjeri iz prakse tih elemenata EU projekata?
  • Koje se ključne riječi pojavljuju u natječajima za EU sredstva?
  • Na koje stvari treba obratiti pozornost u EU natječajima?
  • Koja je osnovna logika svakog projekta?
  • Kako pristupiti natječajima?
  • Kako započeti izradu koncepta projekta?
  • Koja su uobičajena poglavlja koncepta?
  • Kako odgovoriti projektom na natječaj?

    Predavačica: Ana Fresl

    Trajanje: 8 školskih sati

    Datum: utorak, 23. rujna 2014.

    Vrijeme: 9:00 - 15:30 h

    Mjesto održavanja: Event centar Ilica, Ilica 107, Zagreb

    Prijavite se ispunjavanjem ove online prijavnice...

    ONLINE PRIJAVA

    ... ili na telefon:

    099/514-0-415

     

     

     

     

    MARKETING ODJEL d.o.o.
    Selska cesta 34/a, Zagreb, Hrvatska

    Osoba za kontakt: Martina
    E-mail: eversys@marketing-odjel.com
    Telefon: 099/514-0-415 (+385995140415) 
    Telefaks: 01 / 556 - 0701
    OIB: 70365987728

    Tvrtka Marketing odjel d.o.o. je putem online sustava za prodaju kotizacija Eversys akreditirala zaposlenike malih, ali i velikih korporacija kao što su: Ledo, Agrokor, Auto Hrvatska, Croatia film, HTZ - Hrvatska turistička zajednica, Erste banka, Euroherc, FINA, HEP, HRT, HPB, Hypo banku, Monitor.hr, Nissan Hrvatska, Njuškalo, Končar, PBZ CARD, Školska knjiga, Tisak, Hrvatski Telekom, Zagrebačka banka i mnoge druge.

    --
    powered by phpList

    Nema komentara:

    Objavi komentar