VAŠA PREZENTACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

utorak, 16. listopada 2012.

Poziv na "Web::Strategiju 15 - Gdje mi je ROI?"


Pozivamo Vas da oplemenite svoje znanje o povećanju povrata investicije na webu, s ispravnim formulama za ROI, od regionalnih web-stručnjaka koji će s Vama nesebično podijeliti svoja već primjenjena iskustva na konferenciji o web marketingu, PR-u i online promociji...

“Web::Strategija 15 - Gdje mi je ROI?”



Kada i gdje?

15. studenog 2012. će se održati cjelodnevna konferencijska edukativna predavanja i prezentacije, u prosječnom trajanju od 20 minuta po temi. Lokacija za prvi dan konferencije je Hypo centar u Zagrebu.
16. i 17. studenog 2012. će se održati radionice i seminari u suradnji s Web::Edukacijom,
u Poslovnom centru VMD, također u Zagrebu.

Kotizacije

Cijene kotizacija su pristupačne svima, a obzirom je u prodaji samo 200 ulaznica - ne čekajte ni trenutka.
Ulaznica za prvi dan konferencije je 750,00 kn + PDV za ranu prijavu (vrijedi do 18.10.2012.).
Redovna cijena je 1.500,00 kn + PDV.

Seminari / radionice koji se održavaju 2. i 3. dan konferencije imaju cijenu 1.000,00 kn + PDV svaki.

Popusti

Pripremili smo popuste za višestruke prijave, za članove Web::Kluba, za studente. Potražite detaljnije informacije o popustima.

Popis tema za 1. dan Web::Strategije 15

ROI - izgubljen u prijevodu
Brand advocates i ROI
Eyetracking i usability testing za turbo web prodaju
Više od loyalty programa
Gdje je ROI na društvenim mrežama
i još mnoge druge zanimljive teme...


Popis seminara i radionica
za 2. i 3. dan Web::Strategije 15


Koga možete sresti na konferenciji?

  • djelatnike agencija za marketing i još svašta nešto
  • djelatnike agencija za odnose s javnošću (PR agencije) i zašprehavanje novinara
  • voditelje i djelatnike marketinških odjela malih, srednjih, prevelikih i sićušnih organizacija
  • redovne i vječne studente ekonomskih, marketinških, društvenih, ali i informatičkih znanosti
  • stručnjacima za internetski marketing, PR i dobru zabavu
  • dužnosnike iz javnih tvrtki, lokalnih samouprava, OOUR-a i SOUR-a :)
  • stručnjake za SEO, Adwords, Analytics, Facebook, BMW i kulenovu seku
  • blogere, mikro-blogere (Twitter, …) i mega-blogere
  • neuspješne i uspješne kreativce, ali i nekreativce
  • socijalno osjetljive, spolno orjentirane i društveno umrežene
  • medijske, nakladničke i virtualne djelatnike
  • investitore u web projekte, njihove prijatelje i one koji još nisu dobili sredstva od njih
  • sve koje zanima profitni društveni marketing

Sponzori

-- ** --

-- ** --













Nema komentara:

Objavi komentar