SEO.hr blog
| |
Posted: 12 Oct 2012 01:06 AM PDT
Jedna od klasičnih i često korištenih link building metoda bila je postavljanje linkova na vlastitim domenama prema vlastitim domenama u footeru svih vlastitih domena. Isto tako to smo često radili i sa domenama prijatelja i poznanika. Neki put smo to radili zbog rejtinga, neki put da nas Google što prije indeksira, a neki puta razlog nije imao veze sa Googleom. Usput smo naravno stavili i odgovarajući anchor tekst u nadi da će nam biti bolje i često nam je bilo bolje. To je bila sasvim normalna i logična stvar za napraviti, moje domene moji linkovi. Sa vremenom smo počeli malo pretjerivati pa smo na tematski nevezane domene postavljali tematski nevezane linkove, pa čak i kupovali još domena kako bi to multiplicirali. Eto tome je došao kraj. Google je Panda i Penguin filterom navedeno počeo kažnjavati ukoliko se počne sa navedenim pretjerivati. Također sada imamo i tu navedenu link building taktiku u službenim Google Guidelinesima navedenu kao manipulativnu: Google Webmaster Guidelines: Widely distributed links in the footers of various sites. Naravno, to ne znači da više nikada ne smijete staviti link u footer ili nekome dati link na taj način. Smijete, ali pazite na anchor tekst i količinu. Poanta je da sa time ne smijete pretjerivati. A kad smo kod pozicije vjerojatno postoji i bolja pozicija za postavljanje nekog linka osim pozicije u footeru.
|
Nema komentara:
Objavi komentar