utorak, 29. srpnja 2014.

Naučite kako voditi uspješan webshop i povući novce iz EU fondova


DVIJE POSLOVNE EDUKACIJE: 'Što svaki EU projekt mora imati' (seminar + radionica) i 'Webshop akademija'

Na cjelodnevnom predavanju u sklopu kojega je i radionica, istražujemo koje su to specifičnosti EU projekata, što to projekte čine pogodnima za financiranja iz strukturnih i investicijskih fondova.

 Webshop akademija namijenjena je svim poduzetnicima i onima koji žele naučiti kako pripremiti efektnu i produktivnu web trgovinu uz pregršt praktičnih primjera i savjeta stručnjaka.

 Obje edukacije održavaju se u isključivo malim grupama s individualnim pristupom predavača svakom polazniku i njegovim pitanjima. 


SEMINAR + RADIONICA:
Što svaki EU projekt mora imati

EDUKACIJA OD 40 ŠK. SATI:
Webshop akademija 

'Što svaki EU projekt mora imati, osnovni termini prijave EU projekta', a u nastavku edukacije istoga dana slijedi radionica 'Razrada kratkog koncepta projekta za EU natječaje.'

Predavanje je zamišljeno za osobe koje žele istražiti koje su to specifičnosti EU projekata, što to općenito projekte i pothvate čini „europskima“, odnosno pogodnima za financiranje strukturnim i investicijskim fondovima Europske unije.

Iskusni predavač će se potruditi kroz praktične primjere, prezentacijom i velikim osobnim iskustvom u području pripreme i provedbe EU projekata nastojati polaznicima prikazati najvažnije elemente sustava financiranja EU fondovima i projekata koje financira EU.

U praktičnom dijelu radionice uzeti će se primjeri recentnih otvorenih natječaja za financiranje i u grupnom radu doći do osnovnih koncepata projekatne ideje koja je osnova za daljnji razvoj projektnih aplikacija i proračuna projekata.

Teme koje će predavanje pokriti i pitanja na koje će odgovoriti:

  • Što to projekt čini „EU projektom“?
  • Koji su osnovni elementi svakog EU projekta?
  • Koji su primjeri iz prakse tih elemenata EU projekata?
  • Koje se ključne riječi pojavljuju u natječajima za EU sredstva?
  • Na koje stvari treba obratiti pozornost u EU natječajima?

Teme koje će predavanje pokriti i pitanja na koje će radionica odgovoriti:

  • Koja je osnovna logika svakog projekta?
  • Kako pristupiti natječajima?
  • Kako započeti izradu koncepta projekta?
  • Koja su uobičajena poglavlja koncepta?
  • Kako odgovoriti projektom na natječaj?

Na radionici će se raditi u manjim grupama na primjeru natječaja.

Predavač: Ana Fresl

Trajanje: 8 školskih sati

Datum: utorak, 23. rujna 2014.

Vrijeme: 9:00 - 15:30 h

Mjesto održavanja: VMD poslovni centar, Vukovarska 269D, 6. kat (Offspace uredi), Zagreb

Prijavite se ispunjavanjem ove online prijavnice ...

ONLINE PRIJAVA

... ili na telefon:

099/514-0-415

Početak predavanja: 17.09. 2014., srijeda, od 17:00 do 21:00 h

Završetak predavanja i dodjela certifikata: 9.10.2014.

Dani i vrijeme održavanja: svaku srijedu i četvrtak u poslijepodnevnim satima, prilagođeno zaposlenim osobama.

Mjesto održavanja: Event centar Ilica, Ilica 107, Zagreb.

Broj školskih sati: 40

Broj polaznika u grupi: do 10

Webshop akademija segmentirana je u 4 velika područja koja obuhvaćaju:

1.) Pripremu za pokretanje web trgovine:

  • trendovi kod nas i u svijetu
  • pravna regulativa i uvjeti
  • modeli razmišljanja za uspješnost
  • prodaja na internetu
  • isplativost
  • vrijeme i novac potrebni za pokretanje web trgovine

2.) Proces izrade i implementacije web shop rješenja:

  • samostalna web trgovina ili web trgovina kao dodatak
  • B2B ili B2C ili kombinacija
  • tko je moj kupac i gdje je
  • dizajnersko i programsko rješenje
  • korisničko iskustvo
  • elementi web shopa
  • funkcionalnost i korelacija s rezultatima
  • načini plaćanja i integracija naplate
  • odabir dostavne službe
  • analiza dobrih primjera
3.) Dovođenje kupaca u web trgovinu:
  • segmentacija kupaca
  • personalizacija sadržaja
  • kvalitetan sadržaj kao preduvjet prodaje
  • content marketing
  • društvene mreže
  • optimizacija za tražilice
  • priprema i slanje newslettera
  • Google Adwords
  • affiliate marketing

4.) Analiza, povećanje prodaje, redoviti kupci:

  • analiza poslovanja
  • stopa konverzije
  • tehnike povećanja
  • strategije upravljanja cijenama
  • povjerenje, briga o korisnicima
  • kvalitetna korisnička podrška
  • tehnike povrata 'izgubljenih' kupaca
  • praktični primjeri i dobre prakse

Prijavite se ispunjavanjem ove online prijavnice...

ONLINE PRIJAVA

... ili na telefon:

099/514-0-415

 

 

MARKETING ODJEL d.o.o.
Selska cesta 34/a, Zagreb, Hrvatska

Osoba za kontakt: Martina
E-mail: eversys@marketing-odjel.com
Telefon: 099/514-0-415 (+385995140415) 
Telefaks: 01 / 556 - 0701
OIB: 70365987728

Tvrtka Marketing odjel d.o.o. je putem online sustava za prodaju kotizacija Eversys akreditirala zaposlenike malih, ali i velikih korporacija kao što su: Ledo, Agrokor, Auto Hrvatska, Croatia film, HTZ - Hrvatska turistička zajednica, Erste banka, Euroherc, FINA, HEP, HRT, HPB, Hypo banku, Monitor.hr, Nissan Hrvatska, Njuškalo, Končar, PBZ CARD, Školska knjiga, Tisak, Hrvatski Telekom, Zagrebačka banka i mnoge druge.

--
powered by phpList

Nema komentara:

Objavi komentar