VAŠA PREZENTACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

utorak, 2. rujna 2014.

Cjelodnevni seminari s praktičnim radom - EU projekti & Internet marketing


CJELODNEVNI SEMINARI S PRAKTIČNIM RADOM:
'Koje su najvažnije cake svakog EU projekta' i
'Social media i content marketing'

Priprema provedbe i realizacije EU projekata za vašu tvrtku može biti jednostavna pohađanjem ovog seminara gdje ćete teorijski i uz praktični rad proći svaki potreban korak do uspješnog projekta financiranim iz EU fondova za vašu tvrtku.

Druga edukacija namijenjena je osobama koje se bave društvenim mrežama i social mediom gdje ćete usvojiti i naučiti kako pristupiti komunikaciji na društvenim mrežama i koji je to privlačni sadržaj okidač uspjeha i originalnosti.

SEMINAR + RADIONICA:

Koje su najvažnije cake svakog EU projekta

SEMINAR:

Social media & content marketing 

Stručnoj edukaciji 'Koje su najvažnije cake svakog EU projekta' pristupate cijeli dan uz kompletnu teoriju potrebnu za razumijevanje terminologije te uz praksu koju odrađujete na temelju stečenog znanja u nastavku dana.

Predavanje je zamišljeno za osobe koje žele istražiti koje su to specifičnosti EU projekata, što to općenito projekte i pothvate čini „europskima“, odnosno pogodnima za financiranje strukturnim i investicijskim fondovima Europske unije.

Iskusni predavač će se potruditi kroz praktične primjere, prezentacijom i velikim osobnim iskustvom u području pripreme i provedbe EU projekata nastojati polaznicima prikazati najvažnije elemente sustava financiranja EU fondovima i projekata koje financira EU.

U praktičnom dijelu radionice uzeti će se primjeri recentnih otvorenih natječaja za financiranje i u grupnom radu doći do osnovnih koncepata projekatne ideje koja je osnova za daljnji razvoj projektnih aplikacija i proračuna projekata.

Teme koje će predavanje pokriti i pitanja na koje će odgovoriti:

  • Što to projekt čini „EU projektom“?
  • Koji su osnovni elementi svakog EU projekta?
  • Koji su primjeri iz prakse tih elemenata EU projekata?
  • Koje se ključne riječi pojavljuju u natječajima za EU sredstva?
  • Na koje stvari treba obratiti pozornost u EU natječajima?

Teme koje će predavanje pokriti i pitanja na koje će radionica odgovoriti:

  • Koja je osnovna logika svakog projekta?
  • Kako pristupiti natječajima?
  • Kako započeti izradu koncepta projekta?
  • Koja su uobičajena poglavlja koncepta?
  • Kako odgovoriti projektom na natječaj?

Na radionici će se raditi u manjim grupama na primjeru natječaja.

Predavač: Ana Fresl

Trajanje: 8 školskih sati

Datum: 23. rujna 2014.

Vrijeme: 9:00 - 15:30 h

Mjesto održavanja: VMD poslovni centar, Vukovarska 269D, 6. kat (Offspace uredi), Zagreb.

Prijavite se ispunjavanjem ove online prijavnice ...

ONLINE PRIJAVA

... ili na telefon:

099/514-0-415

Ulogu i značaj društvenih mreža više nitko ne može zanemariti, tako ni vi nemojte zanemariti ovaj cjelodnevni seminar gdje su spojeni social media i content marketing 

Content marketing nije nešto novo, ali je razvojem tehnologije i promjenom navika potrošača postao jako bitan i utjecajan. Pozornost kupaca je sve teže privući s obzirom da su dnevno bombardirani sa stotinama marketinških poruka, ali ih je moguće educirati i privući sadržajem. 

Društvene mreže predstavljaju nova pravila komunikacije i potrebno im se prilagoditi. Pravilnim korištenjem društvenih mreža mogu se postići izvrsni prodajni rezultati i izgraditi zajednica vjernih potrošača. Gledajući impresivnu brojku od 1.700.000 korisnika Facebooka u Hrvatskoj ili preko 1.100.000.000 u svijetu, vidimo ogromni potencijal koji društvene mreže pružaju svakoj kompaniji kako bi došla do novih kupaca.

Omogućavajući dvosmjernu komunikaciju, društvene mreže postavljaju nova pravila komunikacije između kompanija i kupaca te se mnoge kompanije u svemu tome izgube.

Predavanje će pokazati praktične primjere korištenja društvenih mreža u poslovanju, ukazati na najčešće greške koje kompanije rade u komunikaciji na društvenim mrežama i rasvijetliti neke od najvećih mitova o društvenim mrežama.

Predavač: Ilija Brajković, TOP5 predavač prema ocjenama publike na nedavno održanoj konferenciji ''Web::INDUSTRIJA 2014 - Carstvo privlačnog sadržaja'' gdje je predavao na ovu temu i pokupio odlične ocjene stroge publike koja voli njegov nastup, pristup i energiju kojom predaje.

Datum: 23. listopada 2014.

Vrijeme: 09:00 - 16:00 h

Mjesto održavanja: VMD poslovni centar, Vukovarska 269D, 6. kat (Offspace uredi), Zagreb.

Prijavite se ispunjavanjem ove online prijavnice...

ONLINE PRIJAVA

... ili na telefon:

099/514-0-415

 

 

 

MARKETING ODJEL d.o.o.
Selska cesta 34/a, Zagreb, Hrvatska

Osoba za kontakt: Martina
E-mail: eversys@marketing-odjel.com
Telefon: 099/514-0-415 (+385995140415) 
Telefaks: 01 / 556 - 0701
OIB: 70365987728

Tvrtka Marketing odjel d.o.o. je putem online sustava za prodaju kotizacija Eversys akreditirala zaposlenike malih, ali i velikih korporacija kao što su: Ledo, Agrokor, Auto Hrvatska, Croatia film, HTZ - Hrvatska turistička zajednica, Erste banka, Euroherc, FINA, HEP, HRT, HPB, Hypo banku, Monitor.hr, Nissan Hrvatska, Njuškalo, Končar, PBZ CARD, Školska knjiga, Tisak, Hrvatski Telekom, Zagrebačka banka i mnoge druge.

--
powered by phpList

Nema komentara:

Objavi komentar