VAŠA PREZENTACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

subota, 7. travnja 2012.

Ne biti prisutan na pretraživačima ono je što si NE smijete dopustiti...

 
 

 

Cilj svake dobre web stranice trebao bi biti prikupljanje novih kupaca ili korisnika. Kupci ili korisnici Vaših proizvoda ili usluga najlakše će Vas pronaći na pretraživačima.

Pretraživači su posebna web mjesta čija je svrha olakšavanje pretraživanja Interneta. Najpoznatije su Google, Yahoo, MSN i mnogi drugi. Pravilna SEO optimizacija olakšava potencijalnim kupcima Vaših proizvoda da Vas pronađu.

 

Uz pravilnu SEO optimizaciju promidžbu svoje web stranice ubrzati ćete umrežavanjem na društvenim mrežama. Znamo kako je od davnina "usmena preporuka" najbolji vid reklame, a društvene mreže čine upravo to za Vas i vašu

 web stranicu.

 

Konstantna prisutnost na društvenim mrežama najčešće je dugotrajan i mukotrpan posao , pa su tako marketinške agencije uvidjele svoju šansu i sve više se okreću

"Community managementu".

No, jesu li se prilagodile novim trendovima , sve zahtijevnijem tržištu , doba kada je bilo dovoljno voditi nečiji profil i jednom tjedno objavljivati šture informacije odavno je prošlo. Današnje tržište zahtijeva funkcionalne fan stranice , filtraciju klijenata , gradnju e- mail liste , interakciju.

 

Za dobru promidžbu nije presudna recimo prekrasno dizajnirana facebook fan stranica, već njena funkcionalnost, konstantna prisutnost sa iznova sviježim idejama i interakcija sa svojim fanovima. Potaknite ljude da pričaju o Vama

 (čitaj : komentiraju,dijele sadržaje)

 nebitno na kojem se dijelu planeta nalaze i društvene mreže će odraditi za Vas najbolju moguću

 "usmenu preporuku".

 

Teško Vam je voditi sve to i ne snalazite se baš najbolje ?

 

"Do not worry" osim za Vaš novčanik vjerovatno preskupih agencija , danas na internetu postoje i pojedinci koji će, za vama prihvatljiv mjesečni honorar, učiniti da budete zadovoljni svojim ulaganjem u marketing na društvenim mrežama.

 

I ne zaboravite za dobar internet marketing nisu neophodna ogromna novčana sredstva , već znanje ,ideje i strpljenje.

 

U POČETKU JE ZEC BIO BRŽI , NO NA KRAJU JE IPAK KORNJAČA DOBILA UTRKU.

Nema komentara:

Objavi komentar