VAŠA PREZENTACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Osnove dobrih rezultata na društvenim mrežama



Postoje milijuni članka, blogova i video zapisa na Internetu o tome što je najbolji način za korištenje Facebook – a , neki su i iznimno dobri.
Međutim, vrlo malo njih zaista daju potrebnu pažnju nekim temeljnim zakonima društvenih mreža koji ustvari drže društvene mreže rastućim fenomenom.
Dakle evo nekoliko pravih i osnovnih koraka za one koji žele da efekasno koriste Facebook i ostale društvene mreže:

  1. Popunite svoj profil kompletno. Kompletno ispunjavanje profila izgleda kao problem za većinu ljudi jer oni ne vide razlog zašto uložiti vrijeme za upisivanje svojih hobija, omiljenih glumaca, bendova itd. Većina nisu svjesni da Facebook predlaže profile koji se podudaraju s drugim profilima – što je veoma slicno kad se ljudima traži partner. Dakle, provjerite da li su vam sve informacije za “interese”, “hobije”, “omiljene filmove”, “omiljene pjesme” itd u potpunosti ispunjene. Kada se takve stvari podudaraju s ljudima od zajedničkog interesa, puno je lakše stvoriti odnose  s takvim ljudima nego s onima koji nemaju ništa zajedničko sa vama.
  2. Držite profile javnima.  Držanje vašeg profila u tajnosti, samo vas ograničava od potencijalnih potraživaća. Ako ne otvorite svoj profil novim ljudima, limitirani ste da se samo družite sa onima koje već znate. Razmislite o tome, to je kao ribarenje u istom ribnjaku s 3 iste ribice..opet, i opet…i opet… Na takvom mjestu možete naci samo toliko potencijalnih gostiju.
  3. Pozovite nove ljude da vam se pridruze na Facebook-u. I budite društveni – to je jedini način na koji ćete ostvariti pritok novih prijatelja. Nikad ne znate koja osoba će trebati vašu pomoć. Razmislite o tome, čak i veliki Spameri trebaju nove domove, osiguranja, avio karte, ili bilo što drugo vas proizvod / usluga može biti.
  4. Posjećujte vaše profile dnevno. Netko može pitati pitanje ili treba savjet. Pobrinite se da ih ne ostavite predugo čekaju. Neka ljudi znaju da se brinete o svojim prijateljima. Pokažite im da ste tu, prisutni i voljni da im pružite servis ili informacije koje traže.
Vidim često da jako puno ljudi ne dobiva rezultate vrijedne njihovog truda niti uloga, upravo zbog pogrešnog pristupa ovom načinu marektinga. Istina je, ima trenutaka kad je naporan i težak, ali s pravom se taktikom uvijek stiže na cilj.

Moj savjet je da si date malo truda u početku , da se upoznate sa pravilima društvenih mreža i kako ih najbolje iskoristi za svoje ciljeve. Kao što vaša odjeća i vaš stav stvaraju neku sliku o vama, tako i  vaš profil i vaša interakcija stvara sliku o vama na internetu – kad već investirate svoje vrijeme i trud, onda se treba potruditi da to bude na što efikasniji način.

Kad steknete rutinu i dobar “glas” , ako govorimo o Facebook-u , migrirajte svoj profil u fan stranicu i predstavite svoju djelatnost u punom svijetlu.
Naravno , osnovnih pravila se morate i dalje pridržavati.





Nema komentara:

Objavi komentar