VAŠA PREZENTACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

petak, 16. ožujka 2012.

Kako objavljivati sadržaj na Facebooku - 8 osnovnih savjeta

Povedeni sve većim brojem konferencija vezanih za ovu temu nastojali smo izvući osnovne savjete kako bismo pomogli PR stručnajcima, community managerima i ostalim adminima stranica da iskoriste maksimalni potencijal društvenih medija. Trudeći se biti što kraći i precizniji izvukli smo slijedećih 8 savjeta:

• Srijeda je najbolji dan u tjednu za objavljivanje – postovi objavljeni srijedom postižu najbolju „vidljivost“

• Postove koji su vam najvažiniji objavljujte ujutro – ukoliko objavite sadržaj između 10:00 i 16:00h riskirate da vaš sadržaj bude „pojeden“ od velike količine „Novih vijesti“ i/ili ostalih aktivnosti koje korisnici naprave u tome razdoblju.

• Kada dijelite strani sadržaj, nemojte skraćivati link – cijeli linkovi postižu do 300% više klikova od onih skraćenih

• Integrirajte LIKE i Share buttone na svoje web stranice kako biste posjetiteljima omogućili dijeljenje zanimljivih sadržaja

• Svakako vam je u cilju postići da se vaši postovi prikažu u „Važnim vijestima“ vaših korisnika, da biste to postigli trebate utjecati na tzv. Edge Rank između vas i onoga kome želite da post bude vidljiv. Što je on i kako funcionira saznajte OVDJE

• Prema Pew Research Center’s Project for Excellence in Journalism Facebook jedan od glavnih izvora koji dovodi promet na stranice za čak 21 News portal. Stoga kada objavljujete neku važnu vijest svakako uvrstite Facebook kao nezaobilazan medij za objavu.

• Vijesti koje se najviše dijele na Facebooku sadržavaju u naslovu riječi koje objašnjavaju Zašto i Kako nešto napraviti i one koje opisuju nešto kao Najbolje ili Najviše.

• Iskorisitite Facebook za dijeljenje svojih video zapisa - zbog njegovih funkcionalnosti (like, share, comment) viralni efekat je vrlo izvjestan 

PREUZETO

Nema komentara:

Objavi komentar