Svjedoci smo brojnih rasprava na temu FB fanovi,… tj. bitna je
kvaliteta a ne kvantiteta.
Istina, to je posve točno. Ali to sprovesti u praksu je nešto teže
po pitanju znanja o marketing-u i odgovarajućem budžetu s kojim raspolažete.
Možda se pitate kakve sad ovo ima veze s naslovom ovog članka?!
FB stranica ima zadatak da što bolje predstavi proizvod i uslugu
kroz stručni ePR i tako uspostavi neki vid praktične komunikacije s fanovima.
Ali je neminovno da se utroše određene svote novca kroz FB promotivne kampanje.
I onda se zaključak sam nameće kad se radi o ulaganju novca:
I onda se zaključak sam nameće kad se radi o ulaganju novca:
ŽELIMO
TARGETIRANE FB FANOVE, jer ne želimo novac rasipati bezciljno!
I to je točno!
A šta se događa ako se vaša community aktivnost proteže i na
Twitter?!
Da li na Twitter-u želite rasipati novac?!
Da li na Twitter-u želite rasipati novac?!
Možda mislite: pa na twitteru ne trošimo novac kao za FB
promotivne kampanje, nego samo vrijeme dok pratimo i tvitamo!
Točno je i to!
Ali, da Vas podsjetim na veoma poznatu izjavu: “VRIJEME JE NOVAC”
Ali, da Vas podsjetim na veoma poznatu izjavu: “VRIJEME JE NOVAC”
Ako ste me dobro razumjeli, provedeno vrijeme na twitter-u je vaš
potrošen novac i ako nemate targetirane tviteraše koje sljedite trebate hitno
promijenit strategiju!
Naime, radi se o tome da je vaš twitter timeline ili mainstream
podložan raznim nekorisnim i nezanimljivim tvitovima ukoliko pratite nekoga
samo što on vas prati tj. iz znaka ljubaznosti i kurtuazije. I u mnoštvu
nekorisnih tvitova veoma ćete teško uočiti one koje željno isčekivate i koji su
vam zanimljivi!
Ne kažem da ponekad ne treba pratit nekoga iz kurtuazije ali to
treba svesti na minumum od minimuma, pa su to možda neki vaši dobri poslovni
prijatelji koji ipak ponekad znaju reći i nešto koisno…ali pod uvjetom da ne
cvrkuću previše da vam mainstream ne zaguše 

I na kraju da objasnim zašto je važno da vam twitter mainstream
(ili timeline) bude pročišćen i pregledan korisnim tvitovima:
1.
pratite mainstream da se okoristite tvitovima
2.
niste robot ili super računalo da pratite tisuće twitter korisnika
na “kilometarskom” mainstream-om pa zato trebate strogo filtrirat one koje
sljedite
3.
preopasno je slijediti one koji konstantno tvitaju (iako su vam
većinom zanimljivi) pa im tvitovi gube na kvaliteti, tako vam guše mainstream i
sve vam se više sužava izbor praćenja drugih zanimljivih tviteraša
4.
pregledan mainstream približno targetiranih tvitova vam daje
osjećaj profesionalnosti, minimum stresa i max. korist koju možete izvuć iz
tvitova
Naravno, ima još razloga ali to možda nekom drugom prilikom 

I također, se zaključak sam nameće kad se radi o ulaganju vremena
na twitter-u:
ŽELIMO
SLIJEDIT TARGETIRANE TVITERAŠE, jer ne želimo vrijeme (“novac”) rasipati
bezciljno!
I to je 100% točno!
Izvor: www.dariokrestalica.info
Nema komentara:
Objavi komentar