SEO.hr blog
| |
Posted: 21 Aug 2012 01:15 AM PDT
Imate li potrebu prilikom izrade višejezičnih web stranica preusmjeravati posjetitelje na temelju njihove IP adrese na odgovarajuću jezičnu verziju evo savjeta za vas. Nikako ne možete sa sigurnošću dati svim posjetiteljima odgovarajuću jezičnu verziju stoga im obavezno dajte mogućnost biranja svih drugih jezičnih verzija nakon preusmjeravanja. Navedeni savjet je savjet Googleovog stručnjaka Christophera Semtursa koji je jedan od vodećih ljudi na poziciji vezanoj uz lokalizaciju i internacionalizaciju Google tražilice. Christopher Semturs: i encountered quite a few web pages which forced me to a specific language without giving me an option to change this, e.g. by trying to guess the language from my location (and sadly, sometimes guessing it wrong). Osim tog savjeta naveo je i 4 dodatna savjeta: Verify that your page always returns content for all users, e.g. does not crash for GoogleBot (no Accept-Language header) or on unexpected user settings. Make sure that each language is available under it's own specific URL (e.g. www.example.com/de/ showing content in German). On the main page, provide links to the language-specific URLs, e.g. as a language switcher somewhere on the page. Pro-Tip: Use symbols (flags), or write the language names in their native language. For search engines, add the rel-alternate-hreflang annotations. U prijevodu treba provjeriti da li stranica vraća isti sadržaj za sve posjetitelje i Googlebot da se ne bi slučajno dogodilo da Googlebot ne može dohvatiti navedeno. Zatim da svaki jezik mora imati svoj URL te da je najbolje URL do jezika istaknuti na naslovnoj stranici (moja preporuka je i na svim ostalim stranicama) koristeći ili zastavice ili skraćene oznake za jezik npr. EN, DE, IT ili english, croatian, italian itd. Također dodajte i rel-alternate-hreflang tag kojim možete označiti jezične verzije sadržaja. Dodatne komentare te samu objavu ovog savjeta možete naći na Google+.
|
Posted: 20 Aug 2012 12:43 AM PDT
A/B testiranje landing stranica je jedna od poznatijih metoda kako povećati konverziju na web stranicama stoga se često i provodi. Tu su i mnogi drugi testovi koji se također često koriste u tu svrhu. Obzirom da ti testovi tehnički znaju zbuniti Googlebot dobili smo službene upute tj. savjete kako provesti te testove, a da to ne utječe na trenutni rejting domene. Susan Moskwa: website testing is when you try out different versions of your website (or a part of your website), and collect data about how users react to each version. You use software to track which version causes users to do-what-you-want-them-to-do most often: which one results in the most purchases, or the most email signups, or whatever you're testing for. After the test is finished you can update your website to use the "winner" of the test—the most effective content. U uputama se daju 4 osnovna savjeta: Bez cloackinga - navedeno testiranje ne smijete napraviti na način da jednu verziju URL-a prikazujete Googlebotu, a drugu posjetitelju jer to direktno krši pravila Googlea. Koristite rel="canonical" - obzirom da prilikom testiranja morate imati više URL-ova sa najvjerojatnije istim sadržaj canonical tagom možete označiti koji je glavni kako bi spriječili nesporazume sa Googlebotom. Koristite 302 redirekciju mjesto 301 redirekcije - ukoliko test sadrži redirekcije tj. dio posjetitelja preusmjerava na drugi testni URL učinite to sa 302 redirekcijom tj. privremenom redirekcijom. Test neka traje onoliko koliko treba, ali ne više - nakon što završi obavezno ispravite sve i dajte Googlebotu konačnu verziju. To sve su preporuke Googlea kako ne bi osjetili previše problema sa rejtingom. Problemi se mogu dogoditi, no ovi savjeti smanjuju tu mogućnost.
|
Nema komentara:
Objavi komentar