SEO.hr blog
| |
Posted: 30 Aug 2012 03:19 AM PDT
Jedno od najčešćih pitanja vezanih uz SEO kad su u pitanju višejezične web stranice je sljedeće: što je bolje, posebna nova domena za specifično tržište (npr. domena.it, domena.de, domena.hu), poddomena ili folder? Sve ima svoje prednosti ili mane, no kad bi gledali isključivo SEO najbolja opcija je definitivno posebna domena za svako tržište sa odgovarajućom nacionalnom ekstenzijom (.de za njemačko tržište, .it za talijansko tržište, .hu za mađar itd.). To bih preporučio svima koji ozbiljnije žele izaći na neko tržište. To koriste gotovo sve multinacionalne kompanije, pa i sam Google. U slučaju da je posebna domena za svako tržište problem i da je potrebna odluka između poddomene ili foldera moj osobni izbor bi bio folder jer se u većini slučajeva poddomene tretiraju kao zasebne domene pa bi količina promocije bila znatno veća. Evo što Google kaže na taj odabir: John Mu: We generally treat subdomains the same as subdirectories in that regard, both can use geotargeting. Sometimes one or the other is easier with your CMS or hosting, so I'd make that decision based on whatever works best for you. Folder ili poddomena, imate li kakav savjet iz vlastitog iskustva?
|
Posted: 29 Aug 2012 02:34 AM PDT
Da li su font replacement tehnike u skladu sa Googleom? Koja od trenutno najpopularnijih font replacement tehnika je najbolja? Google načelno nema nikakvih problema sa font replacement tehnikama ukoliko ih ne zloupotrebljavate. Navedeno znači da vizualni tekst mora odgovarati tekstu koji se nalazi u samom kodu. Znači ne biste smjeli ispisati npr. naziv branda neke firme sa navedenim tehnikama (npr. SEO), a u samom kodu imati tekst npr. seo, optimizacija za tražilice, optimizacija web stranica za tražilice. Na taj način biste korisniku prikazivali jedan sadržaj, a Googlebotu drugi, što svi već znamo da se baš i ne smije. Pogledajte video na tu temu kako to objašanjava Matt Cutts.
|
powered by Google | |
Nema komentara:
Objavi komentar