VAŠA PREZENTACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

utorak, 28. kolovoza 2012.

SEO.hr blog


SEO.hr blog

Link to SEO.hr blog

Posted: 28 Aug 2012 10:08 AM PDT
Pokušajte proguglati naziv svoje domene ili neke od primjera koje ću ovdje navesti. Npr. pogledate li za pojam "seo.hr" broj rezultata na prvoj stranici vidjeti ćete da se više ne prikazuje 10 rezultata već isključivo 7 te da su u tu brojku uključeni i podlinkovi prvog rezultata (tzv. Google Sitelinks). Pokušate li sa nekim komercijalnim izrazom npr. "rabljeni auti ford" pokušajte zbrojiti u prvih 50 rezultata pretraživanja koliko pozicija sadrži njuskalo.hr (točnije 20 od mogućih 50), koliko automobili.hr (7 od mogućih 50), koliko oyyo.hr (18 od mogućih 50), a koliko svi ostali? Točnije svi ostali imaju ukupno samo 5 pozicija. Tri domene koje su stekle autoritet kod Googlea drže zajedno 45 od mogućih 50 pozicija za navedenu ključnu riječ u prvih pet stranica rezultata. Provjerite li i dalje od 50 pozicije vidjeti ćete da stvar još i dalje ide debelo u korist te 3 domene. Što se događa? Google: We're continuing to work out the best ways to show multiple results from a single site when it's clear users are interested in that site. Separately, we're also experimenting with varying the number of results per page, as we do periodically. Overall our goal is to provide the most relevant results for a given query as quickly as possible, whether it's a wide variety of sources or navigation deep into a particular source. There's always room for improvement, so we're going to keep working on getting the mix right. Google je odlučio još od srpnja ove godine prikazivati više rezultata od iste domene te je to nedavno dodatno pojačao sa manjim brojem rezultata pretraživanja po stranici za isti pojam. Mnogi su primijetili navedenu promjenu te se mnogima navedena promjena nije svidjela jer je izazvala gubitak rejtinga i posjećenosti od strane jakih brandova. Ukoliko ste primijetili kakav pad u posjeti te u samim pozicijama moguće je upravo da je ovo glavni razlog. Preporučam da pročitate sljedeće članke i pratite linkove u njima: SERP Crowding & Shrinkage: It's Not Your Imagination 7 Is The New 10? Google Showing Fewer Results & More From Same Domain Google May Only Showing Seven Search Results Kako vratiti pozicije i posjećenost nazad? Morate očito postati brand/steći autoritet u očima Googlea.
Posted: 27 Aug 2012 04:43 AM PDT
Pregled svih SEO savjeta objavljenih na Twitteru. Ukoliko želite pratiti kratke SEO savjete počnite pratiti ovaj Twitter profil. Idemo redom: [savjet#1] ne štedite na dizajnu web stranica, lijepo upakirano se uvijek bolje prodaje... [savjet#2] bitnu ključnu riječ stavite na početak title taga... [savjet#3] najbitnije landing stranice izdvojite na naslovnici... [savjet#4] nikako ne štedite na programerima, itekako će vam trebati za SEO... [savjet#5] URL rewrite je nužan... [savjet#6] ne trošite vrijeme na Google Sitemap servis, to vam ne treba... [savjet#7] twitter je fenomenalan alat za SEO, iskoristite ga... [savjet#8] obavezno izradite mobilnu web stranicu, itekako će vam trebati... [savjet#9] implementirajte Googleov author tag što prije... [savjet#10] učinite svoje web stranice što je moguće korisnijima... [savjet#11] ukoliko ne znate napisati kvalitetan članak, pronađite nekoga tko zna... [savjet#12] što god brisali na domeni, prvo provjerite koliko vam posjete nosi, mogli bi se iznenaditi... [savjet#13] meta description je itekako bitan, napišite ga kvalitetno i smisleno... [savjet#14] ukoliko želite bolje rangirati neku sliku, stavite je na posebnu stranicu sa opisom... [savjet#15] provjeravajte i ispravljate greške unutar Google Webmaster Tools sučelja... [savjet#16] linkovi su još jako bitni za rejting, ali ne spamajte... [savjet#17] optimiziranost web stranica utječe na cijenu Googleovih sponzoriranih oglasa... [savjet#18] ispravite sve mrtve linkove na svojoj domeni obavezno... [savjet#19] 302 redirekcija može zbuniti Googlebot, pazite kada ju i kako koristite... [savjet#20] Adwordsi i SEO idu ruku pod ruku, jedno ne isključuje drugo... [savjet#21] prevedete li sadržaj na drugi jezik obavezno prevedite i URL strukturu... [savjet#22] gradite domeni autoritet, a ne linkove i sve će biti brže i bolje... [savjet#23] H1, H2, H3 itd. nisu bitni faktori, no ništa vas ne košta da ih koristite... [savjet#24] obavezno kategorizirajte sadržaj na domeni na način koji je posjetitelju logičan... [savjet#25] svaka stranica mora imati svoj jedinstven title i meta description tag te... [savjet#26] prevedete li sadržaj članka na strani jezik, prevedite i izbornike, URL-ove i sve ostalo... [savjet#27] 3 kvalitetna linka mogu značiti više nego 100 jadnih... [savjet#28] pratite industriju u kojoj jeste i ona će vam reći koji linkovi su najbolji... [savjet#29] pokušajte izbjeći korištenje javascripta u izbornicima... [savjet#30] nemoje gledati na Google PageRank jer nema nikakve veze sa rejtingom... [savjet#31] nemojte koristiti iframe, zbuniti ćete Google, postoje bolji načini... [savjet#32] ekstenzija datoteke (.htm, .html, .php, .asp) ne utječe na rejting... [savjet#33] koristite breadcrumbse, tražilicama olakšavaju stvari... [savjet#34] ne trpajte linkove u footer prema web stranicama koje nemaju tematski veze sa vašim sadržajem... stiže uskoro... Svi objavljeni savjeti na Twitteru kroz idućih godinu dana biti će objavljeni na ovom popisu.

Nema komentara:

Objavi komentar