Uspjeh društvenih medija - koji omogućavaju ljudima da se okupe u grupe zajedničkog interesa i podijele ono što je značajano u njihovu životu - temelj je viralnih komunikacija.
Viralni marketing je koncept, a društveni mediji su alat pomoću kojeg komuniciramo naš kreativni koncept.
Korisnici će rado proslijediti, objaviti vaš sadržaj ako je sadržaj zabavan
te ako je poruka originalna, iskrena.

Viralni marketing je koncept, a društveni mediji su alat pomoću kojeg komuniciramo naš kreativni koncept.
Korisnici će rado proslijediti, objaviti vaš sadržaj ako je sadržaj zabavan
te ako je poruka originalna, iskrena.
Glavna snaga društvenih medija je direktna komunikacija između proizvođača i potrošača.
Društveni mediji i viralni marketing su postali jedno. Oni su gotovo nerazdvojni i slijede iste osnovne principe kao rani oblici viralnog marketinga.
Društveni mediji i viralni marketing su postali jedno. Oni su gotovo nerazdvojni i slijede iste osnovne principe kao rani oblici viralnog marketinga.
Nema komentara:
Objavi komentar