nedjelja, 20. svibnja 2012.

100 oružija GUERILLA MARKETINGA



GUERILLA MARKETING: jeftine i vrlo učinkovite taktike za velike profite u Vašem malom businessu

-plan marketinga
-kalendar marketinga
      -pozicioniranje na tržištu
-ime kompanije
-identitet kompanije
-logo kompanije
-posjetnice
-radno vrijeme
-radni dani
-unutarnji znakovi (npr.  natpisi u uredima)
-znakovi izvana (npr.  na zgradi)
-pakiranje
-markiranje
-fleksibilnost
-preporuke kupaca «od usta do usta»
-program preporučivanja
-tiskane brošure
-elektroničke brošure
-lokacija
-oglašavanje
-trening prodaje
-kvaliteta
-besplatni savjeti
-0-24 telefonski servis
-besplatni seminari
-besplatni uzorci
-tjedno glasilo
-koristi koje nudite
-određeno vrijeme za kontakt sa kupcima(za savijete,  prijedloge,  pritužbe,  itd. )
-kako se pozdravljate
9
-odnosi sa javnošću
-on-line marketing
-mali oglasi
-novinski oglasi
-oglasi u tjednicima
-radio reklame
-TV spotovi
-info-reklame
-fax-na-zahtjev
-glasovna poruka -na -zahtjev
-posteri
-mailing liste
-omotnice
-razglednice
-konkurentska prednost
-brzina
-svjedočenje kupaca
-reputacija
-entuzijazam
-povjerenje
-«lagani za poslovati»           
-zadovoljni kupci                
-svjesnost o marki

Ovdje nije navedeno svih 100 elemenata jer su neki u Hrvatskoj jednostavno neprikladni ili beznadno nemogući za provođenje.  Svaki od ovih alata biste trebali razmotriti za svoj arsenal.  Jednom kad ste izabrali odredite vrijeme kad ćete ih upotrijebiti.  Kako god bilo,  započnite svoj guerilla napad polako,  samo sa onim alatima koje možete pravilno iskoristiti kada Vam to novčano,  emotivno i na svaki drugi način odgovara.

Nakon što ih upotrijebite,  vodite evidenciju jer neki će vjerojatno biti senzacionalno učinkoviti,  a drgi će promašiti cilj.  Ako ne vodite evidenciju o tome nećete znati koji su koji. 
Guerilla uvijek zna što je što.        J

Nema komentara:

Objavi komentar