nedjelja, 20. svibnja 2012.

OGLAŠAVANJE


…Svi smo različiti i nešto što funkcionira kod jednoga ne mora biti korisno i za drugoga.  Čvrsto sam uvjeren da treba pokušavati sve moguće kako bi raširili informacije o svom poslovanju  i to sve dok ne otkrijemo što za nas najbolje radi.  Koji su oglasi najučinkovitiji,  kakvi naslovi itd.
            Zapamtite, što više načina koristite kako biste raširili informacije o proizvodima, Vaši izgledi da se  posao raširi i postane stabilan su time veći.  U početku to može biti kao «bitka uzbrdo» ali na kraju teren je nagnut na vašu stranu…   J 

…Evo liste odgovora u odnosu na vrstu medija (prvi po redu su mediji sa najvećim postotkom odgovara na oglas).
            Najbolje ciljno tržište:
1.     postojeći kupci (Vaših proizvoda)
2.     nečiji drugi kupci (drugog proizvođača)
3.  internet
4.     ciljani magazin (tj. za tu određenu vrstu proizvoda)
5.     opći magazin (npr. obiteljski magazin)
6.     tjednik
7.     dnevne novine…         


            …Glede oglasa o proizvodima, bitno je orijentirati se na koristi od tog određenog proizvoda.  Kod oglasa je najvažnije da (1) naslov privuče pažnju (navodeći korist za kupca, ali i kao uvod u tekst oglasa),  i (2) pozovete čitatelje na akciju (nazovite xxx-xxxx za besplatne informacije, itd.).  Ostalo (tj. ono u «sredini») manje je važno!

Nema komentara:

Objavi komentar