…Svi
smo različiti i nešto što funkcionira kod jednoga ne mora biti korisno i za drugoga.
 Čvrsto sam uvjeren da treba pokušavati
sve moguće kako bi raširili informacije o svom poslovanju  i to sve dok ne otkrijemo što za nas najbolje
radi.  Koji su oglasi najučinkovitiji,  kakvi naslovi itd. 
            Zapamtite, što više načina koristite
kako biste raširili informacije o proizvodima, Vaši izgledi da se  posao
raširi i postane stabilan su time veći.  U početku to može biti kao «bitka uzbrdo» ali
na kraju teren je nagnut na vašu stranu…  
J  
…Evo
liste odgovora u odnosu na vrstu medija (prvi po redu su mediji sa najvećim
postotkom odgovara na oglas).
            Najbolje ciljno tržište:
1.     postojeći kupci (Vaših proizvoda)
2.     nečiji drugi kupci (drugog proizvođača)
3.  internet
4.     ciljani magazin (tj. za tu određenu vrstu proizvoda)
5.     opći magazin (npr. obiteljski magazin)
6.     tjednik
7.     dnevne novine…         
            
 
Nema komentara:
Objavi komentar