…Svi
smo različiti i nešto što funkcionira kod jednoga ne mora biti korisno i za drugoga.
Čvrsto sam uvjeren da treba pokušavati
sve moguće kako bi raširili informacije o svom poslovanju i to sve dok ne otkrijemo što za nas najbolje
radi. Koji su oglasi najučinkovitiji, kakvi naslovi itd.
Zapamtite, što više načina koristite
kako biste raširili informacije o proizvodima, Vaši izgledi da se posao
raširi i postane stabilan su time veći. U početku to može biti kao «bitka uzbrdo» ali
na kraju teren je nagnut na vašu stranu…
J
…Evo
liste odgovora u odnosu na vrstu medija (prvi po redu su mediji sa najvećim
postotkom odgovara na oglas).
Najbolje ciljno tržište:
1. postojeći kupci (Vaših proizvoda)
2. nečiji drugi kupci (drugog proizvođača)
3. internet
4. ciljani magazin (tj. za tu određenu vrstu proizvoda)
5. opći magazin (npr. obiteljski magazin)
6. tjednik
7. dnevne novine…
…Glede
oglasa o proizvodima, bitno je orijentirati se na koristi od tog
određenog proizvoda. Kod oglasa je
najvažnije da (1) naslov privuče pažnju (navodeći korist za kupca, ali i kao
uvod u tekst oglasa), i (2) pozovete čitatelje
na akciju (nazovite xxx-xxxx za besplatne informacije, itd.). Ostalo (tj. ono u «sredini») manje je važno!
Nema komentara:
Objavi komentar