nedjelja, 27. svibnja 2012.

Facebook i brendiranje



“VREMOTOK”????


Ne samo da je riječ neobična, nego je i u potpunosti pogrešna za hrvatski jezik. Puno bi logičniji izbor bio kronologija ili vremenska crta, no očito u Facebooku ne koriste riječnik hrvatskog jezika već automatske prevoditelje.Nije isključeno da tijekom vremena promijene izraze, ali ako je suditi po ranijim iskustvima s ‘lajkom’ i ‘tajmlajn’ će ući u hrvatski prije nego ‘vremotok’.Kaže Martina iz Nacionala. 

Ha-ha-ha… Nisam mogao a da se ne nasmijem do suza!
Martina ima definitivno humoristički ali i vrlo realističan pogled na ovo..


Novi „tajmlajn“ ili „vremotok“ ne dozvoljava da profili koriste bilo kakve slike ili slikovite prikaze ičega što ima veze sa komercijalom. U prijevodu, po njihovim pravilima vlasnici djelatnosti ne smiju stavljati slike svojih ponuda kao glavnu profil sliku.



I eto ode brendiranje u nepovrat!


Za one koji ne žele da stavljaju svoj trud i svoje poslovne veze na kocku, postoji vrlo lagana solucija: Facebook fan stranice, što u biti i nije tako loše jer vas prisiljavaju da uzmete u ruke alate koji vam samo mogu pomoći u vašem marketingu i brendiranju vaše ponude. A Facebook ih je kreirao za vas i daje vam ih besplatno.

Nema komentara:

Objavi komentar