nedjelja, 27. svibnja 2012.

Komentari i privatnost



Mogi su zabrinuti za svoju privatnost kada se radi o  komentiranju na       društvenim mrežama i blogovima.

Činjenica je da oni koji ne komentiraju gube nekoliko vrijednih mogućnosti:

- Povezivanje sa vlasnikom/cima stranice na kojoj je komentiranje u  pitanju za buduću razmjenu posjetioca
- Privlačenje pažnje drugih čitatelja da bi posjetili vašu stranicu
- Dobivanju detaljnijih informacija o specifičnom pitanju .

No kako čujem od mojih klijenata, mnogi bi voljeli da pitaju specifična pitanja i dobiju više informacija, ali se ne osjećaju ugodno da konkurencija ima pristup njihovim pitanjima, dilemama, problemima itd….

To me je ponukalo da vam napišem ovaj članak i predložim dva načina kako možete postići oboje…“i ovce i novce“ (nema veze sa Tele2).

U ovom slučaju nisu ni ovce ni novci doslovno, ali ono što možete dobiti u zamjenu može imati bitne efekte na vaše poslovanje i vaš džep.

Jeste li znali da možete imati neograničeni broj fan stranica
vezanih za svoj profil?


1)            otvorite fan stranicu pod imenom svoje djelatnosti

                               i/ili

      2)      otovorite fan stranicu pod nadimkom

Na puno web stranica naći ćete savjete da svoj marketing na Facebooku stavite na pravi temelj i radite marketing na fan stranici – dobrobiti su višestruke. (za one koji se pitaju kako napraviti Facebook fan stranicu, imam jedinstvenu ponudu , izraditi ću Vam potpuno funkcionalnu Facebook fan stranicu sa tabovima dobrodošlice, Vašeg bloga i e – trgovine, za samo 300 kn ).

Ako želite komentirati kao „djelatnost“ i dobiti više fanova i posjeta na vašu fan i/ili internet stranicu, komentirajte pod fan stranicom imena vaše djelatnosti
(koristi Facebook kao).


Google sve više uključuje komentare i linkove sa Facebooka i Twittera u rezultate koje objavljuje na tražilici kada netko traži informacije na tu temu i imati će priliku da posjeti vaše stranice.

A ako želite potpunu privatnost, otovorite fan stranicu pod nadimkom. Pod „uredi stranicu“ nađite „istaknuto“. Dokle god tamo ne dodate svoju sliku, nitko neće znati da ta fan stranica pripada vama, tj. Tko je vlasnik. U informacijama o stranici možete staviti koliko god malo ili uopće ne staviti informacije o sebi. Sad imate alat s kojim možete  pitatati pitanja, dobiti precizne odgovore, specifične informacije koje možete odmah primjeniti u svom marketingu da bi poboljšali rezultate… te cijelo vrijeme ostati potpuno anonimni.

Nema komentara:

Objavi komentar