Kako iskoristiti mnoge mogućnosti koje LinkedIn pruža.
Prva opcija je Home.
LinkedIn home se
može usporediti sa naslovnicom Facebooka jer tamo možete vidjeti sadržaje koje
je netko od onih s kojima ste kontaktu podijelio, možete
vidjeti tko je i što počeo pratiti te tko je s kim ostvario kontakt (tko se s
kim „spojio“).
Na LinkedIn home također možete podijeliti određeni
sadržaj s nekim te imate i opciju da taj sadržaj automatski podijelite i na
svom Twitter profilu. U Advertise on LinkedIn možete pokrenuti
oglase, koji se mogu usporediti s Facebook oglasima. Tamo se također možete
upoznati s prednostima oglašavanja na LinkedInu i rezultatima koje su pomoću
oglasa postigle neke tvrtke.
U opciji Profile možete odabrati Edit
Profile, View Profile, Recommendations i Profile
Organizer. Edit profile nam trenutno predstavlja najvažniju opciju jer u
novokreirani profesionalni profil još nismo unijeli informacije o sebi, svom
iskustvu, obrazovanju itd. Preporučam da ovdje dodate što više detalja kako bi
vas potencijalni suradnici ili poslodavci što bolje upoznali i kako biste ih
potaknuli da kontaktiraju upravo vas. Napišite sve, koju školu/fakultet ste
završili, gdje ste sve radili i što ste sve radili, s kojim vještinama
raspolažete, koji su vaši interesi… Obavezno stavite i fotografiju jer se u
suprotnom može stvoriti loš dojam, kao da se ne radi o pravoj osobi. Ako ste
nekad dobili nagradu ili priznanje za svoj rad, ako ste na nešto posebno ponosni…
svemu tome je mjesto upravo ovdje. Profil možete i upotpuniti i sa
informacijama o bračnom statusu, datumu rođenja, broju mobitela… U Applications možete
pribaviti određene aplikacije koje će obogatiti vaš profil i pomoći vam da
budete učinkovitiji. Postoje aplikacije za putovanja, događaje… Na vama je da
odaberete one za koje smatrate da su vam korisne te da odaberete tko će sve i
kojim točno informacijama imati pristup.
Ako imate riječi hvale za neku osobu ući ćete u Recommendations. Isto
tako, ako mislite da vas neki kolega s radnog mjesta, bivši poslodavac ili
kolega s fakulteta može za nešto pohvaliti ili preporučiti koristit ćete istu
opciju te potencijalnom davaocu preporuke poslati zahtjev ili poruku kako bi on
to i učinilo te obogatio vaš profil.
Profile Organizer je jedna od novijih opcija na
LinkedIn-u i pomoći će vam da ostanete u dodiru i vodite evidenciju o važnim
kontaktima. Ova opcija vam to omogućava pružajući vam mogućnost da organizirate
profile u svoje osobne mape ili da zabilježite i sačuvate važne informacije za
koje smatrate da vam mogu biti korisne.
U Contacts možete vidjeti postojeće ili
dodati nove kontakte. U Groups vam se nude neke grupe koje bi vas mogle
zanimati. Sami također možete odabrati kategoriju grupa koje vas zanimaju ili
jezik na kojem se komunicira u grupi. Isto tako, ovdje možete kreirati vlastitu
grupu (Create a Group) ili brzo doći do grupa kojih ste član (Your
Groups). Opcija Jobs je ono zbog čega se mnogu pridružuju
ovoj mreži. Ovdje imate mogućnost traženja ili nuđenja posla te vam stoga
preporučam da ovu opciju i sve njene dodatne opcije dobro istražite.
Opciju Inbox ne treba previše objašnjavati
jer je istovjetna opciji Messages na Facebooku; tamo možemo vidjeti pristigle i
poslane poruke ili nekome poslati poruku. U Companies prvo
možete pronaći i početi pratiti tvrtke koje vas zanimaju (Find Companies),
a nakon toga na jednostavan način i doći i pregledati one tvrtke koje pratite (Companies
You Follow). Imate svoju tvrtku? Super, onda i nju uvrstite u LinkedIn tako
da u Company izaberete opciju Add a Company.
Na LinkedInu možete saznati i različite informacije. U News možete
pročitati članke o različitim temama (LinkedIn Today) te one koji vas
zanimaju podijeliti pomoću opcije Share ili spremiti pomoću opcije Save te ih
poslije i pronaći pod Saved Articles. Kada uđete u LinkedIn Today
s desne strane možete vidjeti opciju Customize Your News u
kojoj ćete odabrati onu kategoriju vijesti koje vas zanimaju odnosno koje
želite pratiti i čitati.
Nakon što smo prošli kroz većinu opcija koje Vam ova mreža
nudi na vama je da ih iskoristite. Na jednom mjestu možete održavati kontakte i komunicirati s vama, iz bilo kojih razloga, važnim
osobama, biti u tijeku s novostima iz vama interesantnih područja, imati
mogućnost pregledavanja profila osoba koje smatrate da mogu pridonijeti radu vaše tvrtke, istaknuti svoje kvalitete kako bi vas prepoznali potencijalni
poslodavci/klijenti, napraviti profil i oglašavati svoju firmu, biti dio grupa iz
područja vašeg interesa i još mnogo toga. Nadam se da ste prepoznali važnost
ovih kvaliteta i da ćete početi koristiti LinkedIn.
Nema komentara:
Objavi komentar